Użytkownicy kart przedpłaconych
Jeżeli Twoja stara karta przedpłacona straciła ważność we wrześniu, październiku lub listopadzie a pozostały na niej niewykorzystane środki, wyjątkowo do 15 grudnia możesz skorzystać z poniższej procedury reklamacyjnej.
Uwaga: reklamacja nie dotyczy kart aktywnych, z datą ważności do 31.12.2021. W przypadku użytkowników aktywnych kart prosimy o wykorzystanie środków do końca roku.
Reklamację należy wysłać samodzielnie na adres MyBenefit: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Dział HRSC nie jest autoryzowany do rozpatrywania reklamacji.
W temacie wiadomości napisz: Przeksięgowanie środków z karty przedpłaconej.
Ważne: użytkownik powinien wysłać wiadomość z adresu mailowego przypisanego do konta na MyBenefit.
Dane które powinny być podane w mailu:
- imię i nazwisko Użytkownika
- nr ewidencyjny Użytkownika (w Volvo Polska)
- Nazwa Pracodawcy: Volvo Polska
- Nr karty City
- w treści maila: proszę o przeksięgowania środków ze starej karty przedpłaconej do mojego banku punktów
Mybenefit pobiera z salda karty opłatę za zrealizowanie reklamacji w kwocie 30 zł. Nieprzekraczalny termin złożenia reklamacji to 15 grudnia 2021 roku.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji środki zostaną zwrócone do banku punktów na platformie kafeteryjnej.
W przypadku pytań prosimy kontaktować się z działem HRSC poprzez portal ASK HR, lub pod adresem mailowym Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript..
Zapraszamy do obejżenia komunikatu na YouTube dotyczącego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego przez Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu na "Dostawę autobusów elektrycznych wraz z systemami ich ładowania dla MPK sp. z o.o. we Wrocławiu".
Link do komunikatu: