Od Nowego Roku wdrażamy nową kartę przedpłaconą PKO Bank Polski.
Nową kartę możesz zamówić od 3 stycznia, w zakładce Karty przedpłacone na paltformie MyBenefit.
Po wpisaniu kwoty, którą chciałbyś doładować swoją przyszłą kartę system automatycznie otrzyma Twoje zgłoszenie i karta zostanie zamówiona. Oznacza to, że jeśli zamówisz ją w styczniu, to około połowy lutego Twoja karta zostanie do Ciebie dostarczona Pocztą Polską.
Karta jest aktywowana w prosty i wygodny sposób - aktywacja następuje w momencie pierwszego użycia karty z wykorzystaniem PIN-u w terminalu płatniczym. Aktywacja jest również możliwa poprzez aplikację mobilną iPKO biznes
PIN do karty uzyskasz:
• w aplikacji mobilnej iPKO biznes
• poprzez infolinię – tel. 800 302 302 lub +48 81 535 60 60
Duplikat karty
Gdy karta zostanie zgubiona lub zniszczona, po jej unieważnieniu, automatycznie zostanie wydany duplikat. Duplikat karty możesz zamówić korzystając z aplikacji mobilnej iPKO biznes lub dzwoniąc na infolinię tel. 800 302 302 lub +48 81 535 60 60.
Jak sprawdzić stan środków na karcie?
• W aplikacji mobilnej iPKO biznes - bezpłatnie
• W bankomatach PKO Banku Polskiego - bezpłatnie
• W oddziałach PKO Banku Polskiego po okazaniu dokumentu tożsamości – koszt 5zł