jtemplate.ru - free extensions for joomla

Aktualności

Historia

Tygodnik Solidarność

tysolpl

Dolnośląska Solidarność

block04

Przekażmy 1% podatku

1

Galeria

KARTY PRZEDPŁACONE

Użytkownicy kart przedpłaconych

Jeżeli Twoja stara karta przedpłacona straciła ważność we wrześniu, październiku lub listopadzie a pozostały na niej niewykorzystane środki, wyjątkowo do 15 grudnia możesz skorzystać z poniższej procedury reklamacyjnej.

Uwaga: reklamacja nie dotyczy kart aktywnych, z datą ważności do 31.12.2021. W przypadku użytkowników aktywnych kart prosimy o wykorzystanie środków do końca roku.

Reklamację należy wysłać samodzielnie na adres MyBenefit: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Dział HRSC nie jest autoryzowany do rozpatrywania reklamacji.

W temacie wiadomości napisz: Przeksięgowanie środków z karty przedpłaconej.

Ważne: użytkownik powinien wysłać wiadomość z adresu mailowego przypisanego do konta na MyBenefit.

Dane które powinny być podane w mailu:

- imię i nazwisko Użytkownika

- nr ewidencyjny Użytkownika (w Volvo Polska)

- Nazwa Pracodawcy: Volvo Polska

- Nr karty City

- w treści maila: proszę o przeksięgowania środków ze starej karty przedpłaconej do mojego banku punktów

Mybenefit pobiera z salda karty opłatę za zrealizowanie reklamacji w kwocie 30 zł. Nieprzekraczalny termin złożenia reklamacji to 15 grudnia 2021 roku.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji środki zostaną zwrócone do banku punktów na platformie kafeteryjnej.

W przypadku pytań prosimy kontaktować się z działem HRSC poprzez portal ASK HR, lub pod adresem mailowym Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript..

 

 

© 2024 Międzyzakładowa Organizacja Związkowa NSZZ "Solidarność" Pracowników Volvo Polska sp. z o. o.

Jak przystąpić2