Użytkownicy kart przedpłaconych
Jeżeli Twoja stara karta przedpłacona straciła ważność we wrześniu, październiku lub listopadzie a pozostały na niej niewykorzystane środki, wyjątkowo do 15 grudnia możesz skorzystać z poniższej procedury reklamacyjnej.
Uwaga: reklamacja nie dotyczy kart aktywnych, z datą ważności do 31.12.2021. W przypadku użytkowników aktywnych kart prosimy o wykorzystanie środków do końca roku.
Reklamację należy wysłać samodzielnie na adres MyBenefit: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Dział HRSC nie jest autoryzowany do rozpatrywania reklamacji.
W temacie wiadomości napisz: Przeksięgowanie środków z karty przedpłaconej.
Ważne: użytkownik powinien wysłać wiadomość z adresu mailowego przypisanego do konta na MyBenefit.
Dane które powinny być podane w mailu:
- imię i nazwisko Użytkownika
- nr ewidencyjny Użytkownika (w Volvo Polska)
- Nazwa Pracodawcy: Volvo Polska
- Nr karty City
- w treści maila: proszę o przeksięgowania środków ze starej karty przedpłaconej do mojego banku punktów
Mybenefit pobiera z salda karty opłatę za zrealizowanie reklamacji w kwocie 30 zł. Nieprzekraczalny termin złożenia reklamacji to 15 grudnia 2021 roku.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji środki zostaną zwrócone do banku punktów na platformie kafeteryjnej.
W przypadku pytań prosimy kontaktować się z działem HRSC poprzez portal ASK HR, lub pod adresem mailowym Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript..