- skróceniu ulegają daty ważności kart Banku Citi Handlowy z datą po 31.12.2021 – karty z taką datą będą ważne i aktywne tylko do 31.12.2021; zaś bez zmian pozostają daty ważności kart kończące się w 2021 roku;
- z końcem września 2021 roku dotychczasowa karta nie będzie już dostępna do zamówienia;
- nowym dostawcą i administratorem kart przedpłaconych zostanie Bank PKO BP.
Uwaga! Nie ma możliwości transferu środków pomiędzy starą a nową kartą.
W związku z tym prosimy o wykorzystanie środków zgromadzonych na dotychczasowych kartach przed upływem terminu ich ważności!
Po tej dacie karty są dezaktywowane, a środki przepadają!
Możliwość zamówienia kart przedpłaconych nowego dostawcy zostanie włączona w nadchodzących miesiącach - o tej możliwości poinformujemy w osobnym komunikacie w najbliższym czasie.
Zalecamy też, aby do czasu ukazania się komunikatu o możliwości zamawiania kart nowego dostawcy wstrzymać się z doładowaniem starych kart. Środki będą się bezpiecznie gromadzić co miesiąc na platformie Family Club/MyBenefit i będzie można je wykorzystać po zamówieniu i odebraniu nowej karty.
W przypadku pytań prosimy kontaktować się z działem HRSC poprzez portal ASK HR, lub pod adresem mailowym Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript..